Szanowni Państwo,
W związku z ogłoszeniem Rozporządzenia Ministra Edukacji Narodowej z dnia 23 października 2020r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19 poniżej przedstawiamy wstępną organizację pracy ZSMiL w Słupsku obowiązującą od 26.10.2020r. (poniedziałku) do 8.11.2020r.:
1. Zajęcia praktyczne odbywające się w Zespole Placówek Oświatowych (CKP) oraz w szkole (klasy technik spedytor i technik logistyk) - BĘDĄ ODBYWAŁY W CAŁOŚCI W FORMIE ZDALNEJ.
2. Młodociani pracownicy odbywający praktykę u pracodawców w okresie 26.10.2020r. - 8.11.2020r. - są zwolnieni z obowiązku świadczenia pracy na mocy art. 15f specustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z COVID-19.
Podstawa prawna: Rozporządzenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 23 października 2020 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie czasowego ograniczenia funkcjonowania jednostek systemu oświaty w związku z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19.
3. W związku z nowymi regulacjami zapowiadana zmiana planu lekcji ZOSTAJE WSTRZYMANA DO ODWOŁANIA.
Wspaniale zaprezentowali się uczniowie Mechanika w zawodach lekkoatletycznych, które odbyły się w środę 7 października. Jako szkoła zajęliśmy pierwsze miejsce w klasyfikacji ogólnej a na wynik ten złożyły się zdobycze medalowe w konkurencjach indywidualnych i w biegach sztafetowych. Na najwyższym stopniu podium stanęli: Jakub Giedrewicz, który był bezkonkurencyjny w pchnięciu kulą oraz sztafeta 4x100m, która pobiegła w składzie: Kacper Dąbrowski, Bartłomiej Krefta, Szymon Krajnik i Eryk Kosiński. Drugie miejsce w swoich występach uzyskali: Oliwier Kołodziejski w biegu na 100m, Bartłomiej Krefta w skoku wzwyż, Jan Stasiołek w rzucie oszczepem oraz sztafeta 4x400m w składzie: Szymon Przyborek, Bartosz Donaj, Stanisław Duda oraz Mateusz Grodzki. Na trzecich miejscach zostali sklasyfikowani: Oliwie Kołodziejski w biegu na 400m i Jakub Giedrewicz w pchnięciu kulą.
Wszystkim uczestnikom gratulujemy!!!